sjuk sjuk sjuk..

Ja rubriken säger allt!
Sjuk sjuk sjuk sjuk...

En jävla bra tajming
när jag och bästa soffelini ska åka upp till min stuga på onsdag och bo där själva till typ lördag då HärdalsYran börjar :)<3

Eller HärdalsVeckan börjar imorrn med massa auktioner och så.. hihi




Igår fick Bojjsi vila i alla fall.. Kände mig verkligen inte kry. Plus att jag skulle iväg på US-Kickoff hos Sara i Fors.
De var trevligt trevligt ;)

Idag ska i alla fall Bojjsi få gå lite. Tror de blir en fortsättning på mina älskade Galopp piruetter ;)<3




Underbara häst! ♥



Tror jag är lite besatt av min ponny! haha
Eller hur Soffan? ;D♥


Åh just ja!!
Kommer ni ihåg när jag berättade att soffan och jag hade varit och hälsat på Shettis Fanny & Shettis Aramis?? ;)

Hittade en bild på Fanny, har säkert visat den men jag tycker hon förtjänar att få vara med igen! :D

Kanteborgs Fanny B
f. 2001-06-09
e. Hagdala Linus
u. Kanteborgs Barbara S

tänk att man kan säga:
Mitt, soffan och Marres jobb! :')


(JÄTTE BRA BILD JAG VET!) ;)



//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0