SATAN VILKEN STATISK!

Haha jaa, min statistik har ökat REJÄLT dom senaste dagarna ;) haha

Och nu vet jag varför:

DAGENS FAILBILD 

haha lite kul faktiskt ;)

FORTSÄTT LÄSA!!!

;)


--------------------------------

Dagens pass:
Hoppade lite med Eve och Bosse
. Och jag kan ju säga att jag är fruktansvärt taggad inför Bollnäs Hästveckan just nu ;)<3
Han hoppade som en gud i slutet!! Jag lovar nu känns de som en nolla är ganska nära trots allt!
MEEEEEEN.... KARMA! AOOOUCH! ;)


JAG AVGUDAR MIN PONNY! ♥

Hoppade i alla fall en linje med räcke, 5 galoppsprång(17,5m), oxer
Sen vidare på en plank oxer :)
De låg kanske på 110. Vill verkligen få in känslan igen. Har ju trots allt inte hoppat tillsammans på typ 4 veckor "ordentligt".

Men nu är vi som sagt riktigt taggade inför Bollnäs! :D

dröm ponnyn


Imorrn bär de av till stugan med ♥Soffelini!♥
Lite trökigt att lämna Bojjsi IGEN efter den extremt braiga hoppträningen
:( men men... han får de bra med Marre!

Nu måste jag fortsätta packa!
Vi hörs imorrn på typ tåget eller nått. :)

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0