LÅÅÅÅNGT inlägg!

SÅÅÅÅÅÅÅ......!!

Nu ska jag berätta lite om vad som hänt den här helgen! Ganska motigt... men de som var bra vägde nästan upp de dåliga! :)

Nu ska vi se... Som ni såg blev de ingen tävling för mig och Bojjen. :/<3
Han hade nämligen kolik när jag kom på morgonen.. 80 i puls!!! (40 är normalt)

Så vi gick med honom hur länge som helst och efter ett bra tag blev han bättre och mådde då bra :')
en himla tur!!

Men jag och Soffan åkte ut endå och kollade på alla andra som hoppade.

Sen när vi kom hem så red jag på Sahara (första galoppen på veckan!!) medans soffan longerade Bojjen lite lätt och gick med honom.
Sahara skötte sig jätte bra!
Hon studdsade INGET! (ett skutt bara) och de är sjukt bra för att vara Sahara kan jag lova!! :)<3

-----------------

Idag kom Minna Anliot, Distriktsveterinär. Och kollade på Bojjens svans.
De var inte så kul och se hur den såg ut underifrån...

Så nu fick han pencilin och ska gå på de i 4 dagar framöver. PERFEKT TAJMING medan jag är borta :(<3
Han fick även Kortison spruta för kliandet och svullnaden.. <3

MIN BÄBIS LIKSOM!!!! :'(<3

Men han har fått ett nytt flugtäcke idag i alla fall :) hihi


ÅH JUST JA!!!!!!

Glömde nästan bort! Igår när jag och Soffan åkte hem från storbyn tog vi en sväng förbi Rossberga där våra söta shettisar står. Fanny och Aramis, två söta svarta shettisar som jag, marre och soffan red in för ca. 5-6 år sedan. ;) haha
kan ju säga att min balans kommer från dom!! haha
Så mycket skratt! Vilka minnen!<3
Men även många tårar kom kommer jag ihåg ;)

tyvärr har jag inga bilder på den här datorn :/

----------------

Men nu blir de ta de lungt i 40 min för sen bär de av till stallet IGEN!

Sen PACKA PACKA PACKA PACKA!!

Imorrn drar jag och Matilda till Falsterbo för jobb!! :)<3

//


Kommentarer
Postat av: PATRICIA - vinn en design

Tänkte bara säga att jag just nu tävlar ut två designer till er läsare. Du får bestämma exakt hur du vill ha de och så gör jag jobbet åt dig. Passa på, alla vet att det blir mycket roligare att blogga när man har en snygg design :)



Kram :D

2011-07-04 @ 21:21:03
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
Postat av: Matilda Bäck

Imorgon ! :D

2011-07-04 @ 23:24:24
URL: http://dalaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0