rubrik ;)


VÄRLDENS BÄSTA LÅT


Hallå!
:)

Blev ingen bloggning igår då Marre kom hit till mig efter att vi varit i stallet och ridit. Sen sov hon över här också.<3

Vi kolla typ på film, käka pizza och bara chillade.

Vi bestämde också att vi skulle åka till Avesta Ridklubb för att jag tyckte de va lite kul att Mikaela Zimdahl skulle tävla i avesta. (tavlingsryttaren.se)
Även Kristofer-Robin Longoni skulle vara med. Vi såg honom i vårat stall igår och blev stalkers ;) haha Stylerider.blogg.se 
Men klantiga som vi är vaknar vi klockan typ 12.20 och då struntade vi i de eftersom dom antagligen redan startat... Aja.. kommer väl fler tillfällen :)


klicka på bilden för att ta er till bloggen.


klicka på bilden för att ta er till bloggen.



Igår skrittade jag på Bojjen lite i ridhuset när Marre red Sahara :)
Och eftersom han ska ta de lite lungt nu några dagar tänkte jag, så ska jag typ skritta och trava lite lätt idag. Arbeta honom lite i låg form och så där :)

Blir nog mest spontan ridning lite nu, men har bestämt att jag ska köra bommar och bockar på onsdag, för på torsdag åker jag till Scottland!


Måste ju hinna hoppa lite innan ju:)

Nu ska jag slöa mig rejält och kolla på en film tror jag ;)


//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0