Internet !!!! YEAH!!! :D

Äntligen är internet tillbaka!!!
Har suttit och sorterat bilder på datorn i hopp om att de skulle komma tillbaka ;) haha

Har i alla fall varit i stallet nu på morgonen, HÄRLIGT!
Släppte ut Bojjen och Sahara och mockade och fixade allt åt dom.

Ikväll ska jag skritta Bojjen efter den hårda och underbara träningen med min VM häst igår :D<3
Är typ i chock över hur duktig han har blivit och han anstränger sig så HÄÄÄÄÄÄÄÄÄR mycket!!
Min underbara goa lilla ponny som Louise ska ta över när jag inte får tävla mer ;)<3
Har även kvällsfodringen ikväll. <3



Sahara får vila idag i alla fall :)
Och imorrn ska lilla Wilma pröva henne liten stund i ridhuset också :')
Ska bli spännande!

Wilma Elofsson
Wilma och MR. Figaro :)



Har fått för att jag bara skriver om hästar ;) haha
Men saken är ju de att de händer verkligen inget annat i mitt liv just nu... haha
Okej WOW jag kollade på en film igår också.

If Only!<3



5 av 5 får den!! SÅ JÄVLA BRA!
Bästa filmen ever!!!


Och eftersom den bästa skådespelerskan är med i den blir den ÄNNU bättre :D
Jennifer Love Hewitt!



Jennifer, Jessica LowndesJackie Chan och Johnny Depp toppar min lista ;)

--------------------------------

Nu ska jag nog kolla "The Haunting of Molly Hartley" med Jessica Lowndes. haha
Bloggar mer efter stallet ikväll :)


//



Kommentarer
Postat av: Matilda Bäck

Sv: haha vi kommer virra bort oss totaly !;D



Ååh bästa Figge och Wilma! :)

2011-07-01 @ 20:35:52
URL: http://dalaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0