--FILM!--

JAG HAR EN KUNGLIG PONNY!!! <3 ihihihihi



Bojjen gick verkligen super idag, trots att de var på gräs och vi inte hade några broddar! :S
Men han var som vanligt kung och gjorde PRECIS som han skulle<3

Jag älskar min ponny!

 

Vi hoppade inge högt eftersom vi som sagt inte hade några broddar. Då är de ju dumt att riskera nått....

---------------------

Sahara är ju som hon är dock....  Direkt man sätter MINSTA LILLA krav på henne då börjar hon typ galoppera på stället eller nått -.-'
En ponny med lägre arbetsmoral får man leta efter!

Men hon har sina fördelar hon också, missuppfatta inte de :') <3



Nu ska jag faktiskt ta och sova lite... Har så himla ont i halsen!
Precis lagom till yran :'(

BTW!!! Kommentera gärna filmen!

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0