Hemkommen från stallet! :)



Kom hem från stallet för inte så länge sen :)
Red Bojjen i paddocken, lite dressyrigt. Bara liksom känna igenom inför imorrn! :D
Är så himla taggad att de finns inte! Nu har jag två chanser känns de som, går de inte bra första LA:n då har jag en chans till dagen efter. Då hinner jag liksom filosofera under natten. haha



Ska sen iväg till stallet igen och duscha, knoppa och allt de där ni vet :)


---------------------
TIPS I REPRIS!

Sen kan jag ju inte sluta glo på den här underbara kavajen!!!!
Har tipsat om den tidigare, men den måste visas igen! ;)

Kavajen från J.Van.D<3
Pris: ca. 6,300kr



//


Kommentarer
Postat av: Anna

Hejhej!Fin blogg!

Jag har en ny hästblogg!

Läs och kommentera gärna :D

2011-07-27 @ 12:55:14
URL: http://hoppryttaare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0