Harry Potter and the deathly Hallows part 2!

Jaha... då var de över då... Inge mer Harry Potter, JA jag är en HP nörd ;)




Draco Malfoy (Tom Felton) helt klart favoriten ;)


Men nu finns de inget mer att se fram emot på biograferna. Jag kan ju säga att jag är VERKLIGEN inget Twilight fan! VERKLIGEN INTE!!
Nej de enda i twilight jag tycker om är Dakota Fanning :)
Världens bästa barn/ungdoms skådespelare kan jag lova! :D
Hon är bäst i, "Hide and seek", hon är helt klart bäst i "Twilight", bäst i "Dreamer", bäst i "Worlds of war" ja..
The list goes on and on :)!!!

Dakota Fanning, 2009.
Dakota Fanning.

-----------------------------------

Harry Potter & Dödsrelikerna del 2
får i alla fall:




4 av 5 stjärnor.
De sjönk bara för att jag är sur att de va sista filmen ;)<3 haha



//


Kommentarer
Postat av: albin

du har bra smak när det jeller film och pärson jag gilar ochså dreco

2011-10-02 @ 15:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0