Falsterbo 2011

HEEEEEJ ALLA!!! <3

Har inte kunnat blogga sen jag kom hem för internet har dampat JÄRNET!!!! -.-'

Men nu funkar de igen (för tillfället) :D


Har ett litet "motto": "De som händer i Falsterbo, stannar i Falsterbo" och ja de stämmer ;)
Men kan säga att de va helt klart de bästa jag gjort på LÄNGE!!!!




<3Matilda Bäck & Caroline Lundin<3 tack för allt!!


Skanör strand<3




Rafael, Carro, Jag, Matilda & Mariano
(USA groomers)


nationella stallet


ett av de internationella


letar sig fram bland tusentals lastbilar


ryttar restaurangen


matilda<3


den coooooola JULLAN! :D



schteeeeek, en vanlig eftermiddag ;)





Fler bilder kommer när matilda skickat dom ;)
och även en liten "dokumentär" om resan som jag ska sitta och redigera!



//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0