Då var det Sofia som fick lov att rycka in!

Hejhej :)

Som ni kanske har märkt så har det inte blivit någon uppdatering från Blondieryttarens sida...så då fick jag Sofia  rycka in ;)


Förmodligen så har hon det bra där nere i Skåne...steker, är bland hästar...steker lite till och har roligt :)

Kan också berätta att vi nu (Jag och Mickan) är bokade på kurs för att få börja övningsköra! Hur härligt är inte det?

Synd bara att jag fyller.......den 29 juli...och kursen är den 18 juli ;) Får stå ut!

Nu ska jag kika film sen sova. Imorgon blir det en lång och hääärligt sovmorgon :) Tänker till och med stänga av mobilen!


Ha det bra!

Och hoppas ni fortsätter läsa denna blogg fast det är dålig uppdatering ;) Hehe.


Bild i repris!


// Sofia Maria Sjögren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0