Waterford Bulb Bit bettet!

Hej igen!


Har nyss kommit hem från kvällsfodringen i stallet, tottosarna har fått sin mat nu :)

Jag gör ju det här inlägget för att mestadels berätta om hur Waterford bettet fungerade..
och jag kan ju säga så här.... Körde lite travbommar idag med Bojji och vad ska man säga om de.. Han valde att hoppa över allihopa och springa runt å inte lyssna alls i princip.
Så enligt mig gjorde inte bettet särskilt stor verkan på det sättet som jag ville. Utan det var mer att de var "underhållande" för honom. Han producerade mycket mer Saliv med det här bettet, vilket är väldigt bra eftersom de betyder att dom trivs med de :)

Så om ni har en häst som inte vill suga på bettet utan bita tag i de så skulle jag rekomendera det här bettet till er :)

Men är ni ute efter ett skarpare bett så gjorde de ärligt talat inte så stor skillnad faktiskt.

   

Men nu har jag ju åter igen problemet med att jag inte har något bett som jag är nöjd med till min starka lilla vän..

___________________________________________________________

Har ni något förslag???
skulle verkligen behöva hjälp!

______________________________________

Nu ska jag kika lite på tv, vi hörs! :)
//



__________________________________________________





Kommentarer
Postat av: Li

Tråkigt att bettet inte gav så stor verkan!

vilka fler bett har du testat? :)

2011-01-09 @ 22:31:23
URL: http://linester.blogg.se/
Postat av: Li

Tråkigt att bettet inte gav så stor verkan :/

vilka fler bett har du testat? :)

2011-01-09 @ 22:33:09
URL: http://linester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0