Träning på Skästa gård, Louise Haaga. (film)



Jag orkade verkligen inte blogga igår.
Vi kom hem runt 8 kanske och då var man helt slut i hela kroppen.. haha :)
Vi lastade klockan halv 9 för att sedan möta Matilda & hennes mamma vid Dalahästen. Sen bar de iväg till skästa!

Vi kom fram runt 10.30 och då ställde vi in hästarna i sina uteboxar som vi lånat under dagen :)
Sen gick vi in i del kalla ridhuset för Clinic! :)
Den var bra, man tyckte att övningarna såg jätte lätta ut men sen när vi skulle rida så märkte man att dom inte var de ;) haha

Jag har försökt å försökt få in video klipp som pappa filmade mig & matilda med kameran men sjukt svårt ju ;)
lättare när de kommer från youtube... Och OM de nu funkar, så är ljudet ibland före bilden på filmen :P

OCH jag red på bubbelbettet under den här träningen :)

OCH de är VERKLIGEN en tränare jag rekomenderar!!!





//


Kommentarer
Postat av: Matilda Bäck

Det var såå kul !!! :D

Och jäääklar vilka språng han gjorde !!! Du ska verkligen ha kredit för allt DU gjort med honom ! Han har verkligen blivit jätte fin:) <3

2011-01-09 @ 22:45:23
URL: http://dalaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0