Tisdag 18/1-11



Nu har jag nyss kommit hem från skolan :) skööööönt!

Imorse så firade vi mamma som fyller år idag!<3  Blev en skit god tårta så där på morgonen innan skolan!:)



På bilden i skolan så valde jag att göra en fri uppgift (även fast jag inte börjat med den riktigta uppgiften) att rita av ♥Tosse♥
Är faktiskt ganska nöjd med den, Vad tycker ni? :)



dock inte riktigt klar än men de var de här jag hann :)


Skolan var väldigt slapp i alla fall för sen på "profilen"dans tränade jag och soffan lite :) Och efter de blev det gymnasie information i Aulan.
SEN SLUTA VI!:D


Nu ska jag sätta mig ner och läsa Twilight boken så recensionen blir klar någon gång sen ut till Bojji♥♥ och mocka å dona lite :) Han får sin kära vilodag idag, väl förtjänat! hihi :)


------------------------------------------------------------------------


Åh just ja!

Jag skulle ju berätta om söndagen! :D sista hoppträningen på träningslägret.
Bojjen var trött!! VÄLDIGT trött :P haha men han skulle fortfarande galoppera på stället osv. haha<3
Vi hoppade en (enligt mig) ganska svår bana med 1 galoppbom framför (så gott som alla) hinder. Vi kom väl upp i höjden 1.10 kanske :)<3
 
<3<3<3<3<3STOLT!<3<3<3<3


Och sen hade jag ju "utvecklingssamtal" med världens bästa Fia :)
De skulle jag nog helst vilja hålla för mig själv och gå ut om de mer lite senare det här året för att se om vi tar oss fiit vi sa att vi skulle försöka komma :)



Åh en sak till!!!

Igår (måndags) så började de brinna i vår skola.. hehe
Nån hade tydligen tänt eld någonstans och så gick brandlarmet igång och det kom flera stora brandbilar och man var tvungen att vara ute å frysa HUR länge som helst :( haha
fyfan asså ;)




Nej nu kan jag inte sitta här längre! nu nåste jag göra något vettigt!! haha
Vi hörs senare idag!<3


//


Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!



superkul att du är med i dagens blogg :D



2011-01-18 @ 20:26:22
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: louise

åh va fint du ritar :D

2011-01-18 @ 21:19:41
Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/onsdag-dagens-blogg-2.html#comment

2011-01-19 @ 17:23:06
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Li

Söt ponny, är det du som har ritat bilden till höger? :o Jättefint! :)

2011-01-20 @ 23:59:45
URL: http://linester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0