Tävlings möte inför lag tävlingarna

Hej Igen :)



Måste bara berätta att när jag skulle åka till stallet nu på eftermiddagen så fick jag reda på att det var "upptakts möte" för lagtävlingarna i år. Det hade jag HELT glömt bort!
Men som tur va så missa jag det inte i alla fall :)
Jag anmälde mig och Bojjen som intresserade på att få vara med i DIV. 1 i år igen. Hoppas vi får vara med å! :)<3


Jag red även ett varv på slingan på Impe-pimpe innan.  Red med Marre & Sahara. :)
Han har typ vilat 1 vecka så han var suuuuuuper pigg! :P
Men kungligt bra han är!♥


Åbackens Imperial
2002
Gondoljär RNF
 - Leedes Boy RNF
(C -ponny)
New Forest.



Imorgon blir det Stockholm med familjen!
Jag kommer tjata som tusan på dom, för jag vill in på Hööks i Kungens Kurva;)
Dom har nämligen rea & det här schabraket kostar bara 84 kronor!!
Helt Okej att träna i ju! :)

 
Sen kostar det här schabraket under 139 kronor!

Ett "Gold Medal" schabrak.
Fast jag vill nog ha de i rött om de finns kvar :)



Nej nu ska jag kika lite på tv innan jag sen ska sova, för jag har fått feber :/
inte bra, inte bra...


Men ni får ha de så bra så länge så uppdaterar jag imorgon i sthlm! :D
(
dock ett inlägg från pappas mobil= fult inlägg med många stavfel ;))


//


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Riktigt fin header har du!

2011-01-04 @ 21:16:21
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se
Postat av: Li

Sv: Tack! :) Ja verkligen!

2011-01-04 @ 22:58:04
URL: http://linester.blogg.se/
Postat av: Matilda Bäck

Hoppas vi kan få ihop till 2 lag i år igen :)

2011-01-06 @ 09:14:37
URL: http://dalaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0