Stockholm (hööks, bio mm)

HEEEEEEEJ!! :)


Jag bloggade inget igår för de blev så seeeent när vi kom hem :P

Jag sa ju till er alla att jag skulle pröva det nya bettet igår, vilket jag inte gjorde eftersom soffan fick rida. Kände inte att åka ut å störa hästarna i kvällsmaten klockan 11 liksom :P

MEN... idag ska jag rida med de :)
Och jag meddelar självklart till er sen om hur det gick!



Igår var jag som sagt i Sthlm med familjen. Vi träffade min moster, casper (min kusins barn), Albin (min andra kusins barn). Dom kommer egentligen från Bräcke och var bara där 3 dagar och bodde på hotell :)

Vi åt på KungshallenHötorget till lunch, sen gick vi till "Esprit" affären och jag fick en jacka därifrån av mamma :)
Har tyvärr ingen bild på den med den är brun i alla fall :)

Sen vinka vi av moster å dom och sedan åkte vi till Kungens Kurva för att gå på Hööks och Bio :)


På Hööks (som jag vanligtvis inte handlar på) så var Självklart Gold Medal schabraket sluuut....!!
Men de blev de där suuper billiga gråa schabraket, sen ett par plast stigbyglar. :)



Sen gick vi på Bio, Heron City :)
Vi såg Harry Potter och Dödsrelikerna del. 1.
Den var bra men nu får man ju vänta skit länge på 2:an :( Det tycker ja inte om! haha :)



Men nu ska jag snart åka ut till stallet å rida på nya bettet ;)
Så vi höörs!
//


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Måste ta mig i kragen och se HP, har inte sett den än. ;)



Sv: Tack, vad kul att du tycker det! :) Vi äger 4 hästar och har 1 på foder. :)

2011-01-06 @ 21:52:07
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0