Stallet klart för morgonen<3



Stallet är nu klart, hästarna fodrade och utsläppta :)<3

Jag har även slagit nytt rekord!! :D haha
 idag tog det bara 50 min att fodra hela stallet (21 hästar) och sedan släppa ut vissa av dom. :)
Emma f. kom dock och hjälpte till att fodra dom sista!
Det brukar ta typ 1,5 timme men idag var jag snabb. Mestadels för att jag har skit mkt att göra :/
matte, Fysik, bokrecension (FORTFARANDE INTE KLAR) -.-
*suck

-----------------------------------------------



Aja nu blir det lite frukost och "Ponny Akuten säsong 2" :D
de är ju så gulligt asså!!
hade jag varit yngre hade jag lätt sökt dit ;)
verkar vara jätte lärorikt, verkligen!
sen blir det matte och skriva recension.
och på eftermiddagen/kvällen blir de lite dressyr på Bojjas :)♥




Vi hörs senare! :)


//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0