skolan.....!




Sitter i skolan på Tyska.. Sjukt segt asså!!

Har nyss skrivit en vecko planering och tänkte dela med mig av den ;)



Måndag: får han Vila lite :)
Tisdag: Soffan får rida honom lite dressyr hårdkörning ;)
Onsdag: förhoppnings vis lite bockar, dagen innan fia träning.
Torsdag: hoppträna
Fredag: dressyrare, LYDNAD ;)
Lördag: Välförtjänt uteritt!
Söndag: En till hoppträning! :)

Så kommer min vecka se ut på ett ungefär! :)<3

dröm ponnyn
åh va jag saknar tävlingarna!!
men snart drar dom igång igen! :D



Och nu måste jag logga ut innan läraren märker nått ;))


Vi hörs ikväll! 

// 


Kommentarer
Postat av: Matilda Bäck

Jaa det måste vi, tänkte prata med dig om de ! :)

Men eehhum, har du nån aning om hur man gör ?;P <3

2011-01-24 @ 18:42:56
URL: http://dalaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0