Skolan har börjat igen .....!!





Idag började skolan... usch!
jag tycker INTE om skolan alls... Suck..!


Men slutade runt halv 3 så då drog jag och Soffan hem till mig ock kollade på Eclipse :D


jacob black!<3


Sen åkte vi till stallet runt 5 och då skulle jag lite snabbt rida innan styrelsemötet som började klockan 7.
Red med Selma&Challe rakbanan fram&tillbaka, sen blev de även lite galopp i paddocken.
Bojjen är Suuuuper pigg :P<3 VERKLIGEN! haha
så nu ska det bli hård träning! ;) snö pulsning och hårt markarbete jobb..! :D



Sen var de som sagt styrelsemöte som jag & soffan var på :)
Vi berättade bara om vår senaste ideé om Ekonomi rapport efter varje aktivitet, vilket dom tyckte var en bra idé :)


Imorrn ska jag släppa ut tottosarna innan skolan så nu blir det ner i duschen så man tar sig upp i ottan ;)<3


//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0