Sista dagen innan verkligheten börjar igen...

HejHej! 

 

 

Sista dagen på jul lovet tillbringade jag med Emma. :)
läänge sen man gjorde nått med henne nu..
så kul var de !:)<3



Sen åkte vi till stallet och kollade på hoppträningarna.
Bojjen fick vila idag, han var jätte trött och gäspade oavbrutet i stallgången och man såg på hans ögon hur slut han var<3 stackarn!

Men imorrn börjar verkligheten för både han och mig ;)!


_______________________________


Och någonting jag verkligen drömmer om....


horse farms uk
horse farms uk

Jag drömmer om en egen gård i england.. En egen gård med EGET stall där jag får sköta allt själv..
Med vita staket och fina gräsbanor att rida på.. TÄNK va de vore bra!
UNDERBART!!!!

______________________________________




 bild på Bojji när han precis hade kommit till mig :)
dvs. i augusti 2009 :)<3



//


Kommentarer
Postat av: Matilda Bäck

Du är inte ensam om den drömmen ;)

Nemen gud , vilken lång man han hade, fatta skillnad ! ;)

2011-01-11 @ 23:20:32
URL: http://dalaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0