Tips från blondieryttaren!



Idag så vaknade jag klockan typ 10.00 för att Jessica (en som jobbar på ridskolan) ringde och frågade om jag kunde kvällsfodra idag igen och självklart sa jag ja. Jag ska ju ändå vara där och fixa lite inför imorgon. För då ska jag&Bojjen, Matilda&Curbiz iväg till Skästa Gård (louice Haaga) på clinic och träning. :)
Felicia, som är världens snällaste valde oss två att ta med på "kompis dag" där.
Jag har aldrig tränat för henne så jag ser verkligen fram emot de! :)



Jag har inte gjort ett skit idag ;) haha 
så man kanske ska ta å hitta på nått...

Blir att åka till stallet senare runt 4 halv 5 å rida lite. Kanske blir lite snö pulsning så där dagen innan träning så de inte blir så mkt överskotts enegi i Herr Bojjen ;) 
Vilket han visade igår ganska bra att han hade.... haha :)<3


 



Har sett den här grimman i många affärer nu och nu hitta jag den (självklart) på John Whitakers hemsida.
Då ställer jag frågan.. Är den verkligen värd pengarna?
Jag tycker den är ganska frän och så men ca. 250 kronor för en grimma, är de värt de??

Skulle dock inte tacka nej till den om jag fick den ;)





HV POLO Bodywarmer Fanelli

och åååååh vad jag älskar den här västen!!!!
Jag skulle nog föredra den gråa tror jag :)
Den kommer från HV polo och jag såg den på Aubiose i måndags och ville verkligen ha den!
Då tror jag priset låg runt 1300kr kanske.


NEW - John Whitaker Event Girth - EGW 

 

Den här sadelgjorden tyckte jag om, den fördelar trycket jämt och bra runt hästens mage.
Men john's företag har nog tänkt försöka bli miljonärer för denna sadelgjord kostar runt. 1200-1500kr beroende på vart man köper den.


___________________________________________________________________________________


Nu ska jag kolla på en film, men vi hörs senare idag :)
//





Kommentarer
Postat av: Mikaela

Grimman är snygg. :D



Sv: En liten shettis, ett 21-årigt halvblodssto, en 9-årig holsteinervalack och en 3-årig halvblodsvalack. :) Sen har vi ett sto på foder också som är dräktig, hon ska få föl i mars. :D

2011-01-07 @ 17:08:55
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0