Roadtrip till Hedemora, Stallet, Ögoninflammation

Tjosan! :D



Idag har de hänt mycket ;)
Rubriken säger nästan allt, men eftersom de är en blogg så kan jag gå lite mer invecklat på dagen idag :)

Idag så släppte jag och Soffan först ut alla tottosar och mockade å fixa, sen åkte vi till Hedemora på en road Trip till McDonalds :D haha de var super kul!<3


lite hastighet kom vi allt upp i ;)






Roligt att dom sätter upp en skylt på ENGELSKA i sverige.. haha!
den Står på min gata. haha :)




Kungligt va vi är bra! :D haha, laddade till fullt!<3




Vi Tog en varsin kaffe (soffan Choklad) på en mack efter McDonalds :)



Soffan fick oxå köra så klart :)
 speciellt när jag började se suddigt för mina dumma ögon! :(




Sovenir från Irland (Sture den vite) är självklart med! :D haha



Ocg här spelas INGET annat än Rix FM ;)







Väl framme! med beställningen klar. SHiiieT! va gott de va ;))




Hedemora.

Vi åkte direkt dit, sen på hemvägen körde vi lite mer Road trip och åkte runt typ överallt! haha :)
Skoj var de verkligen, MÅSTE göras om igen! :)



Sen när vi kom hem spelade vi lite poker igen :)
(revansch från igår)
Och jag vann faktiskt den här gången över henne! ;) den ni! haha


Sedan drog vi vidare till stallet igen<3
Vi red lite först i puls snö, sedan gick vi in till ridhuset så dom fick gå på lite lättare underlag oxå :)
Soffan som red på Ior (en travare som inte haft de så bra tidigare, han är helt utmärglad :( och mådde inte alls bra när Linda tog över honom) skrittade av där inne, stackarn fick de lite fööör tungt för att inte varit igång tror jag :/

Men jag fortsatte i alla fall att rida på Bojji.
Och vad ska man säga?????? *morr

Skulle testa att göra många galopp ombyten på medellinjen, asså typ vart annat. Men de ville inte Bojjen så han körde bakutsprång hela medellinjen... Rodeo av nå slag ;) haha
Försökte om och om igen men han gav sig inte :/
Synd tycker jag, till skillnad från vissa andra så VILL inte jag att min häst ska bråka och busa när vi är mitt uppe i ett ridpass.. Hmm :(

Men men !!
Imorgon ska han få sig ett redigt dressyr pass av Soffan :D



Vi ska även till Aubiose imorgon, ska köpa flera bett :)
skarpare och fler. ett LAGER av bett ska jag ha ;)


Åh just ja! Hade NÄSTAN glömt bort....
sen börja de klia då kom jag på de igen ..hmm
Har fått ögoninflammation!!
Det svider och kliar så jag tror jag håller på att bli tokig!! :(
Inte kul alls...






Men skit i de! ;) haha
Nu måste jag sova så jag orkar upp i morgon för här ska de SHOPPAS LOSS! :D



Ha de bra //




Kommentarer
Postat av: Matilda Bäck

hahah tok i Hedemora ! ;D

jaa vi måste verkligen tävla nuuuuu !!! :D <3

2011-01-03 @ 18:08:45
URL: http://dalaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0