Plugg dag.... :(



Idag har jag inte så mkt att blogga om alls faktsikt ;)
Men kan ju berätta att idag i skolan (på profilen) så kom jag och Soffan en bra bit på våran dans! :D mycket bra mycket bra! <3

Sen Direkt när jag kom hem så satte jag mig och pluggade och nu har jag nog pluggat i 2 timmar. Och mitt huvve är helt fullt av information..! haha
Fysik !


Soffan fick som sagt rida Bojjen idag :)
Har inte hört nått av henne än, så jag vet inte hur de har gått :P
Och jag TVINGADE mig själv att stanna hemma en dag, men jäklar va jag tycker de är svårt asså ;) haha




Men men Nu ska jag avnjuta en Cappuccino från våran ny kaffe maskin som kom igår! :)
sen blir det mer plugg på de ...





ps. imorrn är det rättegång om Chessan♥
min älskade chessan saknar dig 7kt!!!




//


Kommentarer
Postat av: Matilda Bäck

Vad är det som har hänt med henne ? :O <3

2011-01-26 @ 07:56:06
URL: http://dalaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0