Måndag.. sista januari 2011


Jag hann inte blogg nått igår för jag stannade och hjälpte till på Löshoppningen efter träningen :)
Sahara hoppade, och sista språnget var så man fick nypa sig lite! haha trodde inte den morrhoppan kunde hoppa så bra faktiskt!!
De låg på 1.20 och hon hade marginal!!
Duktig morris ! :)


Sahara Aka. Morris :)


Sen var de några andra hästar med oxå men vet inte vilka de va ;)
Jag var sån här "stopper" med spö  (som vanligt) ;)

Men träningen gick kanon faktiskt!
Det var ju inte riktigt en övning som passade oss dock.. De var studs serie med två hinder med 1 galoppsprång mellan :)  (3 studs, 1 galoppsprång räcke, ett galoppsprång oxer)

Vi skulle typ träna balansen genom att hålla ut händerna. Hålla still skänkeln osv. Och de är faktiskt inte riktigt de jag måste träna på kan jag säga :P
Min skänkel och så är nog de bästa i min ridning och balansen har jag, plus att de GÅR knappt inte att släppa tyglarna på Bojjen innan hinder för då drar han iväg.
Så en övning för oss kan jag ju inte säga att det var. Men studs är ju styrke träning så de var ju bra :) och de var roligt! :)


Sen efter träningen vart de att skynda sig hem till Wallander! :D
JAG HANN precis! ;) haha





Idag då.. Ja :)

Red Rakbanan fram och tillbaka med Marre&sahara och Tess&ture.
Bojjen var ganska pigg faktiskt. hihi
Sen vart de skynda sig hem (som vanligt) och så kom soffan och vi Dans tränade ett tag :)
Kul när man faktiskt kommit en bit nu!<3

Nu drog hon nyss så nu blir de till å Plugga och kika på ett avsnitt av Ponny Akuten :) hihi

.

Och en sak till..!


Matilda Bäck är så himla bäst! Jag älskar den människan så fruktansvärt mkt och är sjukt glad över att hon finns!!<3<3<3<3
 Love U!




//

 


Kommentarer
Postat av: Matilda Bäck

Åååhh underbara du !!! Love u ! <3<3<3<3<3<3

2011-02-01 @ 19:02:57
URL: http://dalaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0