Lördag morgon!




Idag vaknade jag klockan 11.30.. ! SÅ HÄRLIGT att sova ut ibland! :)

Idag blir det i alla fall rida på Bojji som var KUNGLIGT duktig igår!<3 Fast idag blir det nog en lugn uteritt eftersom de blir hoppning imorgon :)
Får hoppas på revansch då...


Ikväll blir de "kväll med dom bästa i palatset" ;) haha
(dvs. hos Emma ;).)
Ska bli kul eftersom vi inte gjort nått med varann på JÄTTE länge.. typ ett år! :S
så de ska bli kul! :)



Sen ska jag beställa hem lite grejor från John Whitakers hemsida :)

Tror de blir :





Den här sadel gjorden :)


Eller den här ! vet inte vilken som passar bäst till min sadel! :S



Får ta en funderare på de ;) hihi


Sen blir de nog..




De här schabraket blir det i alla fall :) 
I den här färgen.
Tror Bojji blir jätte fiiiiiiin i den här färgen!<3



Måste verkligen beställa sakerna nu! :D  




Sen är jag och Bojji nu anmälda till Hebys Lokala tävling den 12 Februari :)
hihi
vi börjar med lilla låga höjden! <3



ÄNTLIGEN ÄR TÄVLINS SÄSONGEN IGÅNG! :D<3
JIPPI!


Men nu måste jag dra och snart ut till Guld Pojken min :)<3




Vi hörs!

//


Kommentarer
Postat av: Matilda Bäck

haha hon är en riktig köttbulle hon ;)



Kan jag beställa med dig ? :)<33

2011-01-29 @ 20:56:58
URL: http://dalaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0