Let's Dance!

Helena Lundbäck i Let's Dance!




Såg ni Helena i let's dance?

Jag tyckte hon var jätte duktig :) skulle verkligen inte gjort det bättre själv! ;) haha



Nu har jag varit i stallet och ridit å packat sadeln osv tills imorrn :)
Vi kommer att åka till stallet runt 8 och gräva fram transporten..! haha den står nog ganska bra där den står om man säger så.. hehe den är bosatt bakom stallet. ;)
Men sen bär det av till Skästa Gård.
klockan 11.00 börjar clinicen i ridhuset med Louice och sedan klockan 14.45 tror jag de var som vi skulle träna jag och Matilda:)<3
I våran grupp är de 3 st som heter Mikaela.. haha! 50% av gruppen heter så... de blir ju lätt för Louice ;)

Det ska bli riktigt roliiiiigt :)!



Kanske bloggar under dagen imorgon :)
men nu ska jag duscha å lägga fram kläder tills imorgon.. :)
Men vi hörs alla!<3
//






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0