Kerstin Ahlgren träning för Soffan&Bojjen!

HejHej:)



tänkte göra ett snabbt litet inlägg innan mamma börjar skrika på mig för att hon vill ha datorn. :P haha

Jag har nyss kommit hem från stallet, soffan & Bojjen har varit på Kerstin Ahlgren träning idag igen.
Han gick super fint, lika bra som igår :)
Min ponny är snyggast och bäst!<3


Anledningen till att jag inte tränar för dressyr tränare är faktiskt att jag inte är så förtjust i när folk bedömer mig och kritiserar. Jag tar åt mig så lätt och då blir de genast fel i mitt sätt att tänka. Jag tolkar liksom den dåliga kritiken fel.
Jag dressyr tränar dock varannan söndag för min "coach" och hopptränare Fia. Men hon är ju mer inriktad på hoppning så riktig dressyr är de ju inte. Men de är de jag trivs med än så länge.
Jag har dock en ganska bra dressyr sits och kunskap då jag förut var dressyr mupp ;)
Men mitt sätt att tänka MÅSTE förändras för att jag ska kunna utvecklas och gå upp i nivå.
Det är därför man har Mental träningar som jag anser vara grymt lärorikt!

Så de är ett tips! Mental-träning.

  det låter konstigt och dumt men är kanon bra! Verkligen! :)



BTW!!!
Den 26/1 blir det ÄNTLIGEN rättegång mot "Häst fuskarn" Linda Larsell!!!
Hon som sålde Chessan skadad, med pålagringar och ryggfel.
SÅ EXALTERAD! men de känns endå ganska tungt eftersom hon inte finns med mig längre..
Men jag kommer sitta hemma å hålla tummarna över att hon får ett GRYMT straff!!



min älskade vän!<3




Nu vill mamma ha datorn ;)
Jag uppdaterar mer ikväll efter jag varit i stallet igen ! :)


//


Kommentarer
Postat av: Li

Sv: Ja, jag har aldrig ens sett något liknande bett haha :) Vad hemskt, jag hoppas också att "häst-fuskarn" får ett "bra" straff!

2011-01-04 @ 13:38:22
URL: http://linester.blogg.se/
Postat av: Evelina

Härlig blogg du har, tävlar du mycket :)?

2011-01-04 @ 17:08:15
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0