I'll Wait forever to be your Girl!



Nu är de "kvälls kvisten" igen då. ;)
haha


Imorgon blir det upp i ottan (som vanligt) å släppa ut tottosarna♥
Sen efter de så blir de antagligen lite Bowling med soffan och kanske marre :)!
trevligt trevligt!


Bojjen fick gå ett dressyr pass idag i stora ridhuset. :)
En liten genomkörare!
Det vart så sent innan jag äns fick på sadeln så det blev inga bockar tyvärr. Men Lena (en dressyr instruktör på ridskolan) hjälpte mig med galopp ombyten, (vilket vi inte är så bra på, vi ska mest antingen bara springa runt elr så ska vi bocka och ha rodeo) idag var mer åt "jag springer vart jag vill" hållet men han gav sig till slut! :D<3
är nöjd med hur mjuk och fin han är nu :)

---------------------------------------

Nu är det så här!
Jag har ångest över om jag ska köpa de nya ♥JW♥ schabraket elr inte..! :/

DSC_0075

Tror Bojji skulle bli jätte fiiiin i den här färgen! :)
Men frågan är om det är värt pengarna??

Allt tillsammans (huva&schabrak) skulle nog gå på runt 600kr (ink. frakt) om jag skulle köpa de från England, vilket jag kommer göra i så fall.
För här i Sverige skulle nog bara schabraket kosta runt 600 kronor typ.. :P


HJÄLP MIG ALLA LÄSARE! :)
(ni är dålig på att kommentera) ;)hihi

Ska jag skicka efter det här schabraket och hvuan? :)
behöver verkligen hjälp.


-----------------------------------------------



Nej nu måste jag sova, haha annars tar jag mig aldrig upp i morgon!
Tottosarna vill ju komma ut i (förhoppningsvis) solen?? haha :)
Ha de så bra så länge så hörs vi!

//


Kommentarer
Postat av: Matilda Bäck

Det tycker jag att du ska göra, för då kan vi beställa tsm, har ett schabrak jag ska köpa därifrån :)

2011-01-22 @ 17:14:07
URL: http://dalaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0