Hoppa ikväll! :D



Nyss hem kommen från en trevlig kväll/natt hos Emma med Soffan och Marre! :)<3
Myyysigt! Måste göras om snart!

Bilder kommer :)
(när emma lagt över dom till datorn)



Nu sitter jag i alla fall här och ska plugga lite till SO provet som vi har nästa vecka...
Kul liv jag har.. plugga, plugga & plugga.. Yey!..!
men men ska man bli nått  här i världen får man väl ligga i nu när man snart ska söka gymnasium..


Ikväll blir det i alla fall Hopp-träna ! :D
NU SKA VI HA REVANSCH!!!<3

'
(och jag måste börja knäppa lite fler kort nu... )
Blir ju bilder i repris hela tiden...


Men men ....



hjärtat<3



Nu ska jag i alla fall lära mig lite Samhälls kunskap ;)
efter att jag suttit på "City Ville" på Facebook i 7 år...
Min hemska men underbara bror fick mej att börja spela de.. och nu kan man inte sluta!! hmm ...


Men vi hörs ikväll!
Ska försöka få nån rolig bild då så att de blir lite intressant att läsa också ;)
hihi

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0