Guld Pojken!




Har nyss kommit hem från stallet :)
Bojji fick som sagt vila idag och det tror jag han uppskattade!
Pysslade lite med honom och massera honom med min "masssage borste".
Och då kom jag på världens bästa ideé!!!!!
Jag tog min nyckelpigs massage borste och började borsta på hans stora galla på vänster fram.. och den minskade! :D
Så nu står han med Back on Track (som han gör varje dag) och gallan är mindre än vanligt! känns så otroligt bra! :D<3 hihi


Sen så fick jag prata av mig med Johanna, Pillan & Marre. RIKTIGT HÄRLIGT att höra andra som tycker precis lika som mig! :)
Gud va de va ett bra samtal! Annars hade de nog inte slutat så bra eftersom jag har ett humör som INGEN vill veta av kan jag säga ;) men samtalet gjorde allt så mkt lättare! :D


Åh just ja!!
Ibland är de verkligen bra att ha hästen uppstallad på en ridskola!!
Idag när jag kom så hade eleverna mockat min box! :O haha jätte snällt ju :)<3
Glad man blir av de! :)



Nu måste jag sätta mig ner och fortsätta att plugga fysiken ... :(


-------------------------------------------------------------




Vi är inte världstjärnor, men vi gör i alla fall vårt bästa

och jag älskar dig för de!



------------------------------------------------------------------------------------------



Btw! Så här såg de ut i helgen när jag och Soffan skulle fodra lunch till hästarna ;)



Haha! här tänker man inte på miljön alls :P
Är man lat så är man!
;)




//


Kommentarer
Postat av: Matilda Bäck

Har en känsla av att jag vet va ni snackade om ;) <3

2011-01-25 @ 07:57:53
URL: http://dalaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0