Golden Boy the greatest of the great!



Tänkte göra ett snabbt inlägg så här på kvälls kvisten ;)


Idag i skolan på slöjden så använde jag någon typ av Japansk såg och skulle såga bort några pluggar från mitt skåp. Självklart så slant sågen och jag sågade mig i fingret. Till en början så trodde jag inte att de var nått alls men sedan när jag kollade på det igen så var nästan hela tummen blodig :P
Och det slutade inte att blöda, de bara fortsatte och fortsatte.. haha fy va klantigt!


Sedan på Idrottendans tränade jag och Soffan i Dans studion. Vi har inte kommit så suuuuper långt måste jag erkänna! ;)


Efter skolan så åkte vi direkt till stallet och tog in tottosarna :)
Och då sa soffan något riktigt roligt!

Jag kommer nog aldrig släppa det här!!

Soffan: "Tänk om man hade en systen kamera nu!!"
Jag: Va? varför då?
Soffan: Ja men då hade man kunnat knäppa kort på den där fågeln när den sitter och flyger!
Jag: VAAA?!
Soffan: Ja när den sitter och flyger samtidigt!
Jag: Whhhoot?! sitter och flyger samtidigt, nej nån sån har jag aldrig sett förrut!!
HAHAHAHA :D<3
Kungligt!




Sedan vart det hoppträning nu på kvällen som jag nyligen kom hem ifrån :)
Bojjen var pigg som vanligt ;) Han blir ALRIDG trött, spelar ingen roll om man hopptränar 3 dagar i rad han är fortfarande en durasell kanin ! :D<3
Min älskade ponny♥
Gud va jag älskar honom!
Imorgon ska han få sig en rejäl rykt och mkt pyssel :)


d


Men nu känner jag att jag måste "bege" mej ner till duschen så jag kommer i säng innan midnatt för en gångskull ;)

Och imorgon är det.... FREDAG! :D YEAH!



//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0