GE MIG ETT RIDHUS! ;)



Kan inte någ bara ge mig ett ridhus?! haha SNÄLLA!



Idag efter skolan så åkte jag och soffan till stallet och jag skulle rida på Bojjen. Tänkte hoppa lite, elr ja bockar med 16m emellan, men så blev det inte!! -.-
För de var tydligen ridlektioner (brukar vara planering första gången) så då tänkte jag att jag skulle kolla i "lilla ridhuset" men där var de tydligen andra träningar...
Så då var de ju kört redan där eftersom jag och Fia har kommit fram till att man måste hoppa Bojjen dagen INNAN hoppträning, så han slappnar av så man kan fortsätta hoppa högre och liksom träna på de som vi SKA träna på och inte bråka med honom när han är tokig ;) haha<3

Så då blev jag lite sur att jag inte hade någonstans att rida..
Paddocken gick inte heller för de gick typ bara å rida på spåret för på mitten var de jätte knöligt och isigt och på spåret blank is typ... *suck!

Så de slutade med att jag red 3 varv runt trav banan SKARE!!
Djupsnö
under ett jätte hårt lager is typ.. fy de va inte alls kul.

SÅ i morgon kan det bli intressant ;)



Jag ber om ursäkt att det inte blir några roliga inlägg nu förtiden osv. Men så är det när mamma sitter vid datorn hela kvällarna ;) haha


Och nu har jag ju inte så mkt att uppdatera om.. å nu måste jag skynda mig att duscha så hår inpackningen hinner verka innan jag ska gå å lägga mig ;)

-----------------------------------------------------

TIPS FRÅN BLONDIERYTTAREN!


Pikeur Kavaj

Figur sydd, softshell.
från Aubiose, ca 3500-4000 kronor.
Detta är storlek 38 och jag är ganska liten (lång men smal) så den sitter inte super bra på mig ;) Men den är verkligen super snygg!
Ett garanterat bra köp!


Nästa på inköps-listan!



//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0