Friday Night!




Nyss hemkommen från stallet! :)<3
Blev ett dressyr pass i stora RidhusetBojji.

Jag kan ju säga så här, igår var han gratis, idag kommer jag aldrig någonsin göra mig av med honom!<3
Så otroligt mjuk och fin!!
Han skulle dock studsa litegrann i börja men de löste sig ju :)

Men han gick verkligen sjukt fiiint asså! Formen och allt, KANON!<3


Ja i alla fall, igår så gick de ju inte så bra som ni förstod ;) hehe
Men jag fick tillbaka min höjd rädsla som jag haft tidigre, även fast jag hoppade 1.20 förr-förra helgen så tyckte jag att 1 meter va super högt nu!
HELT SJUKT! 
Jag och Bojji har vunnit massa tävlingar på 1 meter och tyckt att vi latjar omkring!! så ni kan ju tänka er hur de känns nu när man inte vågar hoppa... *suck 
Men j*vlar va jag ångar mig och idag är jag inte alls lika dan! Nu skulle jag  lätt kunna hoppa 120 cm igen! :D



Menmen, man har väl olika dagar, olika bra och så..?? 



Men övermorgon blir de hoppning igen! DÅ ÄR VI BACK ON TRACK! :D<3





Nu är alla hästar matade och nu ska jag också få lite mat... PIZZA ! :D jiho!


Ha de så bra så länge så hörs vi imorgon!! :)


// 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0