Dålig update, dåligt humör..!




Dålig update, ingen igår de var för att jag satt och pluggade KONSTANT!!! usch asså!
men men de gick bra på provet så de var de värt! :)

Träningen idag gick dock SJUKT dåligt och jag vill bara gå å lägga mig, dra täcket över huvve och aldrig mer gå upp!!
 


Så  här kändes hela passet!!!!!



fy fy fy!!!!!
det enda positiva var att jag fick träffa Matilda!<3



Nu har jag nästan lugnat ner mig men jag har verkligen inte lust  att  blogga mer :( förlåt men jag bloggar imorgon jag lovar de! :)


Imorgon ska jag släppa ut tottosar på morgonen så upp tidigt!! :P



men vi hörs! ;)

//


Kommentarer
Postat av: Matilda Bäck

Ibland känns de sådär ! Men då kommer du uppskatta när de går så där jävla bra som de bara kan gå för dig ännu mer _!!:D <333

2011-01-29 @ 09:53:46
URL: http://dalaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0