Arg som ett bi!




Jag ber om ursäkt över att jag inte bloggat något varken igår elr förrän nu idag.
Men just nu är jag riktigt j*vla förbannad..!



Hur kan någon uttala sig över något (detta inom ridsporten) som man helt fått om bakfoten??!
De är ju helt galet va fel det kan bli..!



(Jag kan skriva mer om de imorgon när jag lugnat ner mig en aning ;) haha)


____________________________________________


Idag har jag haft en häst fri dag! Inte så roligt som man borde tycka de är. haha! :P
Funderade skarpt på att åka ut även fast jag lovade soffan å få rida honom idag :)<3

Men det blev inte så. Var tvungen att läsa lite Twilight eftersom recensionen ska vara inlämnad på torsdag! :S

Sen klockan 8 typ så dans-tränade jag med Soffan i hennes tvättstuga ;) haha
Vi har faktiskt kommit en bra bit nu! :D<3 JIHO!! hihi



Men nu måste jag fortsätta läsa boken... Suck*
Bloggar mer imorgon (efter jag lungnat ner mig lite) och bloggar om träningen igår osv. :)

Sååå Stay tuned! hihi :)<3


//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0