01/1 -11

Hej alla läsare!!


Nu är de 2011, 2010 blir de inte nå mer... känns konstigt.. :P haha

hur som helst, igår så firade jag nyår med familjen, åt en god middag ja de vanliga. Vi spelade spel "ooga chakka", ett sång spel :P haha

sen kom soffan (hon var oxå med på ooga chakka ett tag) :D
Hon sov över oxå, trevligt <3




Nu idag så har jag ridit lite lätt på Bojji, vart bara en skritt tur med Soffan&Ior och Eve&Novia :)
Sen drog jag hem och då slog soffan en pling och fråga om vi kunde ha pokerkväll. Så nu sitter pappa & soffan och spelar poker.. :P jag var med ett tag men åkte ur.. hehe ;)




Imorgon blir det Släppa ut tottosar sen drar jag och soffan till donken i Hedemora ;) hihi


Nu ska jag gå tillbaka till de pokerspelande människorna. haha


Hade bra //



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0