söndags stress!




Tänkte göra ett jätte snabbt inlägg innan jag ska fortsätta med allt...

Jag vaknade halv ett idag :P haha
Ja de var ju faktiskt väldigt skönt men de hade ju inte gjort nått om ja vaknade tidigare.
haha



Igår fick världens bästa ponny vila eftersom jag kom hem så sent. Så Dressyr träningen idag kanske blir intressant ;)
Men jag tror han är ganska lugn, han brukar vara de när han vet att de är dressyr faktiskt :)


♥världens bästa Golden Boy!♥


Så i alla fall, ska väl predika om tävlings dagen igår men just nu hinner jag verkligen inte..
Ska plugga matte eftersom vi har prov imorgon.. SUCK!
Sen på tisdag har vi nationellt prov i Svenska, och på tordsag nästa nationella i svenska.
Så jobbig vecka, tur man inte behöver plugga till de.. :)

Men matte provet imorrn måste jag plugga till.
Sen tänkte jag få ut en låda till från rummet.
Sen laga moppebilen och runt klockan tre ut till stallet å träna.
Så ni kanske förstår att jag ska hinna mkt på 1,5 timme typ ;) haha


Aja går ju inge fortare om jag sitter här.. :P



//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0