Sen var det ju hon som aldrig bloggade, fast hon hade en blogg

Hejhej  :)

Nu skriver jag (soffan) igen. Verkar som om Mickan har gått och försvunnit. Får väl hoppas på att hon sitter och skriver på biologi uppsatsen, som ska vara inlämnad på fredag! Det borde egentligen jag också göra men det var roligare att baka kladdkaka :D MUMS. Kan väl berätta lite kort vad som hände igår i alla fall ;)

Skola till halv tre. Mickan red senare ett dressyrpass på Bojjen inne i ridhuset. Tror det gick bra ;) Sen så var vi med på styrelsemötet och sen hem för att se på House :)

Idag så hade vi sovmorgon till 10.05. Efter skolan så bar det av mot stallet för en uteritt på Bojjen. Jag och Ior följde också med :) Duktiga häästar!

Sen så har jag nog inget mer att skriva!

Har tyvärr ingen rolig bild att lägga upp heller..


Ha det bra! ♥
// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0