SÅÅÅÅ Trött så ja tror ja somnar!




Tänkte blogga om tävlingsdagen imorgon när jag sovit lite! hehe

Jag och Matilda har sovit 4 timmar i natt och klockan ringde väl runt 5 typ... Usch!
sen har ja varit vaken sen dess.. trött som stryk.. så jag bloggar imorrn! :) HÅLL UT!



Tänkte bara göra de här inlägget för att jag nu är med Sofia. Marre åkte för ett tag sen.
Men jag och Sofia har lekt med hennes nyfunna Webcam, så ni kan ju tänka er hur de blev efter att man varit vaken i typ 16 timmar... haha


Men men... jag bjuder på en fruktansvärt oseriös film som vi spela in, testade allt möjligt! ;)


OSERIÖST!!




Men nu ska jag dra hem snart och sova ;) haha

Hör av mig imorrn! :)
& berättar om all dramatik som va idag på tävlingsplatsen..


//


Kommentarer
Postat av: Matilda Bäck

4 timmar är riktigt skönt att sova innan tävling ... nooooot :D

2011-02-06 @ 08:13:09
URL: http://dalaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0