Såå taggad inför helgen!!





Har nog aldrig taggat så här mycket inför en tävling någon gång..!
Så otroligt laddad!
Speciellt efter ett sånt här fint dressyr pass idag igen!!<3
gud är helt mållös asså..!
Inte klokt, man måste nästan nypa sig lite för att se om de verkligen är sant..!

imper, bojjas

Som sagt, ett dressyr pass idag på en liten fin plätt i ridhuset medans pappa hade lektion. :)
Han fick sig en sån här ORDENTLIG avskrittning för att bli av med alla slagg produkter.
Det är SJUKT många som fuskar med de där!!
verkligen JÄTTE många...

--------------------------------

De är typ nya studier om att framskrittningen inte är särskilt viktig utan att avskrittningen är de man ska lägga fokus på.
Jag tycker att dom flesta skrittar fram längre än skrittar av, vilket jag ibland blir lite sur på.
T.ex. efter hoppträningar, 3 varv i ridhuset sen gå ner... INTE OKEJ enligt mig.


Men alla gör ju så klart som dom själva vill med sina egna hästar, men jag säger bara att JAG tycker att de är fel.

------------------------------------

Nog om de.


Nu blir det ett extra varmt bad med en kaffe kopp för att ladda inför imorgon och Nationella Prov A i Svenska. :S
Lite obehagligt faktiskt ;)
 men jag ska göra så gott jag kan och helt ärligt tror jag att "så gott som jag kan" kommer att räcka med marginal. Känner mig väl förberedd :)


Vi Hörs Imorrn alla kära blogg läsare! :)


//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0