Ny klippt!




Har nyss kommit hem från Klippningen.
Blev inte så stor skillnad bara kortare .. (:()
men man måste ju toppa de i och för sig men de känns som håret bara blir kortare och kortare .. :(
fastnade inte på bild heller, tycker faktiskt inte om den här "fräscha känslan" som folk säger att dom får hos frisören. Vill ha de som jag brukar men endå nått nytt om ni förstår ;)

men men..



Soffan fick ta Bojjen idag<3
blev ju lite sent från frisören och jag måste plugga... fast ja gör de aldrig!!! *suck..


I morgon är de i alla fall hoppträning! :D<3
JIHO! 
äntligen och då ska jag ha revansch från förra hoppningen!!
Nu jävlar ska vi få till de! :)


Sitter även och funderar på om jag ska köpa de här Schabraket...




Så jävla fränt!
men ser kanske lite konsitg ut att rida runt med engelska flaggan ;) haha
fast jag älskar ju Storbritannien i och för sig :)


Och imorgon blir de Karlfeldtsgymnasiet, på mässa.!
Usch så pinsamt när alla kollar så där extra på en.. usch!
Men men.. måste ju gå i alla fall...





Nej nu måste jag verkligen plugga!!




Ha de så bra så länge så hörs vi!!


//


Kommentarer
Postat av: Matilda Bäck

De schabraket är snart mitt!:D

2011-02-02 @ 21:41:36
URL: http://dalaryttaren.blogg.se/
Postat av: Matilda Bäck

Tack :D

2011-02-03 @ 07:26:11
URL: http://dalaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0