Lyxfällan till Avesta?




Idag är lite av en tråkdag...
för de första: Jag har slagit i huvudet i väggen i natt när jag sov så jag har konstant huvudvärk...!
För de andra: ingen ridning...
För de tredje: Måste verkligen plugga till prov men är bara så allmänt trött.. haha
ojojoj..

-------------------

Men som sagt Bojji ska få sig en vila idag :)
Gått hårt i en veckas tid nu så de är välförtjänt nu.♥
Men de blir i alla fall ut å mocka å dona och sedan mata alla hästarna  :)


Oh just ja!



När jag och Soffan var på väg hem från skolan idag så såg vi "Lyxfällan" bilen i KRYLBO!! :O
haha
 

"Lyxfällan" till lilla Avesta? haha :)

Vi såg till och med dom där "gubbarna" i bilen, å dom höll på att backa på oss. hade de blivit lyxfällan för Dom ;) hihi


-----------------------------------------

Men men nu blir det väl plugga lite SO innan de blir stallet<3
Soffan skulle också ev. komma över å dans träna lite å, mkt som sker just nu ;)



//


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0