Låååång tur i Nordanö! :') (BlondieRyttaren DISSAR)



Idag vart de en lååång tur i skritt med ryggsäckar och trevligt sällskap! :)<3
Riktigt myyyysigt!!

Emma red på Vilectro:Wille kom 2009
Soffan red på Birk: Ange alt-text här.
Och jag på Bojjsi :)<3



Coolt Emma!


Vår TUNGA packning!


Soffan, Vilectro & Emma :)<3




READY, SET....-



AND THEN WE'LL GO!!!♥


-------------------------------------------------------------------------------------

Har även en sak att DISSA-......

TRETORN STÖVLARNA!




Så här ska dom liksom inte vara....
Dragkedjan gick sönder på BÅDA stövlarna när Marre skulle på träning.
Snyggt att rida runt med silvertejp på träning liksom.

Nej DISS på dom!!!! Pengar i sjön.
Plus att jag tycker inte att dom är särskilt snygga heller (men de är MIN åsikt)
:)




Och nu har jag inte tid att sitta här längre ;)



//


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha vi måste ju sett ut som tre idioter :D

2011-02-26 @ 16:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0