Ikväll blir det hoppträning!!




Nyss hemkommen från skolan, seg dag var de!
men nu är man hemma och taggar inför hoppträningen ikväll! :D<3
och matildiiis kommer! :')<3


Imorrn ska Jag, Emma & Soffan ha "friluftsdag" på vårat eget lilla vis. Vi ska nämligen rida, ta en lååång tur med hästarna och bara mysa runt :')
hihi


Och just nu sitter jag och kollar på en film som jag bara var tvungen att se! :P
den heter: The Derby Stallion, Live Your Dream
med Zac Efron :P haha



Är inte riktigt den där som älskar honom elr så, tycker han är ganska barnslig faktiskt men var verkligen tvungen att se den ;)
Zac Efron på häst liksom!!!



Så nu ska jag kika klart!
Mer Update Ikväll! :D



//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0