Hemma, bättre sent än aldrig ;)




såå... Nyss hemkommen från stallet :)
vart på Årsmöte, fixat lite med US och ridit. Nötte ett jätte litet räcke som låg på typ 30 cm. haha :)
pigg och glad var han också, och det är ju alltid kul!<3


Jag har hittat ett JÄTTE snyggt schabrak från John Whitaker (såklart) ;)
Tyvärr så tillverkas dom inte mer, vad jag vet, och är därmed väldigt svåra att få tag på..
men här är det i alla fall:



Schabraket: 599 kronor
Huvan: 349 kronor

Ska LÄTT bli mitt nästa köp om jag hittar nått :)
(och självklart i RÖD) :D

älskar det verkligen!



Nej nu ska jag ta och gå å lägga mig tror jag, (i tid för en gångs skull)
så vi hörs imorgon, hopptränings dagen! :D hihi



//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0