Gästbloggar åt Mickan!

Hejhej :)

Jag (Soffan) bloggar i stället för Mickan idag! Hon är hos Matilda och ska följa med henne på hopptävling i Högbo imorgon :) Lycka Till!! :D

Innan hon åkte dit idag så red vi ut på Ior och Bojjen banan! :D Blev en tur runt Mästerbo + rakbanan tillbaka. Lugna och fina pållar!

Nej nu ska jag hoppa in i duschen sen kika på LET'S DANCE! Eller hitta på något annat skojsigt!

Sen så måste jag ju bara berätta att jag hatar Blogg.se fattar inget! ;)

Ha det bra!




// SofiaaS 
www.sofiamariasjogren.blogspot.com





 


Bjuder på lite bilder som låg och skräpade på Mickans fotoalbum!


Nästa gång så bloggar BLONDIERYTTAREN! Så fortsätt och följ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0