Härlig dag!





Idag efter skolan så drog jag och Soffan ner på stan :)
Hon skulle pröva solariumet, jag ville inte. Men hon pröva som sagt och, ja de var ett jävla äventyr ;) haha
Hon fick panik när jag stängde "locket" och började skrika! haha fy fan.
Så ja vad ska man säga..? ;)

Sen drog vi och tog en fika och efter de vart de lite affärer :)
Haha jag gick in på Gallerix och köpte en tavla!
Låter som om jag är 65 år gamal ungefär ;)


London<3<3



Sen så åkte vi till stallet och "friserade" hästarna tills på lördag :)
Jag friserade Bojji och Soffan Novia.
Han fick vila idag och imorrn blire antagligen lite dressyr igen innan hoppträningen på torsdag :)<3



Måste bara säga att jag tror inte jag varit så här glad över att ha Bojjen någon gång tidigare!
Har nog aldrig varit så här lycklig som jag är just nu! :) hihi
Shit!
Hoppas bara på att de håller i sig ;)





Nu ska jag kika på House! :)


Vi höres kära bloggisar!<3




//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0