Blondie´Ryttaren Is back! BESTÄLLT FRÅN JW SIDAN!!!




Åh här kommer ett inlägg igen! :D
Känner att jag är på hugget å blogga igen nu, och det var de som var tanken med uppehållet!


 Tänkte berätta att jag skickat efter grejer från JohnWhitakerIntltd.co.uk nu! :D



Det blev.....:



Schabrak med huva! :)




Och ett till schabrak!
Vet dock inte om de är den här färgen men tror de :P





-----------------------------------------------------------------

Marre har beställt ett likandant schabrak som ovan fast i en annan färg :)


:)
Sen beställde ävem Matilda ett schabrak:



Och det blev union Schabraket! (som jag också ville ha men hade inte råd just nu) ;)



Men nu väntar jag otåligt på att det ska komma med posten från england!<3
HIHIHI!!!

----------------------------------

Har anmält mig och Bojji till Fagersta den 5/3 :)
Tänkte hoppa LB & LB+5 :D<3
Känner mig super laddad inför de kan jag säga!!



Idag red SoffanBojjen för Kerstin Ahlgren.
Han gick jätte fint, nöjd ägare!<3


Sen har jag nu sökt till Gymnasiet också.. Framtiden på ett papper. Usch säger jag bara!
Men ändå ganska spännande :)



Nej nu måste jag (INTE DUSCHA, eftersom de inte finns nått vatten här i AVESTA!) men jag ska ta och käka nått sen slappa framför tv:n tror jag :)
Känns härligt att vara tillbaka i bloggvärlden nu!
BLONDIERYTTAREN OCH GOLDEN BOY IS BACK!



//




Kommentarer
Postat av: Matilda Bäck

Häärligt ! Äntligen ett inlägg! :D

Tagga fagersta !! :D och hoppas vi får våra steekar schabrak tills dess !;)<3

2011-02-23 @ 13:59:03
URL: http://dalaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0