stallet nu dåm i snööööööö ovädret...

Hej alla glaaa´a :)

Snart sticker jag ut till stallet, får se hur det blir med ridningen på både Sahara och Bojjen :)

Bojjen ska i alla fall få gå lite i ridhuset, lätt, eftersom det är snö/slask oväder just nu.....

Sen får jag se om Sahara får gå något, hon känns ju EN ANING liten för mig ;) haha
men men... blir väl i ridhuset där ingen ser oss ;)
Är liksom en (för att vara exakt) 169 cm lång ryttare på en tunn C-ponny, inte att rekomendera :P
haha
GULLIGT! ;)


En snygg ponny det där asså!!!!!



Saknar oss på banan SÅÅÅÅÅÅ mycket..
Nu vill jag bara att du ska vara helt återställd och tillbaka igen mitt hjärta♥



BLOGGAR MER IKVÄLL.................!




//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0