Rushing through your head....

Nu är båda ponnysarna ridna..

Eller borde jag säga VILDDJUREN!!!??!!

Bojjen var tokig och sparkade bakut så stort att jag tappade balansen helt sen kastade han sig rakt in i sargen....
knäppis <3
Men saken är ju de att jag får sån PANIK när han gör sånt där, man är ju liksom så rädd att man trillar av och har drar en repa i ridhuset, vrickar till sig och så är skadan tillbaka.....
Så sjukt jobbigt att gå och vara ängslig hela tiden :/<3


bästa du♥ mitt allt♥

--

Sahara då....
ja, det var nog det värsta passet på LÄNGE asså... Tänkte jag skulle jobba henne extra mycket från yttersidan (det ska man ju ALLTID göra) men ville verkligen få henne att ta mer stöd på ytter och då blockades de HELT i huvudet på henne tror jag..... Undra hur många gånger hon försökte ha av mig alltså!! haha
fyfan,, men ibland måste man ha sånna här dåliga dagar antar jag????



aja.....
nu till......-





SNYGGASTE BYXORNA JAG SETT TROR JAG!!!!!

Prestatie Sport's Premie breeches
Pris: 95.00 GBP

Finns på denna hemsida, klicka här!

Dalaryttaren.blogg.se som skrev på sin blogg, så kunde inte motstå att tipsa er om dom! :)
Super snygga enligt mig :)

Va tycker ni????



//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0