Nationalekonomi prov CHECK!

Såååååååå.....!!
NU TAR ÄVEN JAG HELG! :D



Shit, har nog aldrig varit en sån lättnad att ha helg någongång förut..

Idag skrev jag i alla fall Nationalekonomi prov.... Ja, det var allt annat än lätt men det känns endå ganska så bra.
Det är i alla fall på grund av prov som jag inte har kunnat blogga, har liksom inte haft tiden att sitta vid datorn när man har hästar och mycket i skolan ;) Säkert många som känner igen sig!!!
DENNA STÄNDIG STRESS!!

I alla fall...

Hopptränade ju igår på Hjärta... Gick inte alls särskilt bra.. Tror alla på hela kvällens träningar red skit kasst igår faktiskt ;) haha
Hoppade typ 6 st studds med bock antingen före eller efter dem. Sedan tre galopp bockar på volt spår där man skulle få in två språng emellan. Sedan vidare på en serie med galopp bom, räcke, räcke oxer om jag minns rätt :P Svårt i alla fall eftersom man hade kortat dem så fruktansvärt mycket på bockarna och sedan skulle man öka till serien. Men bra lydnads övning och även att låta hästarna tänka själv :)

IDAG DÅ....!
Ja förutom att jag skrev prov i skolan så direkt efter hade jag utvecklingssamtal, sedan fort som satan iväg till stallet på Luciaträning som Ungdomssektionen anordnar. Efter det blev det lite ridning :)
=Och idag fick Hjärtis gå ett kort men intensivt pass i ridhuset. Tror hon är trött i kroppen faktiskt... :/
Vi red mycket med yttersidan och flytta bakdels samt -framdelsvändningar :)
Gick sådär alltihopa men var väl okej endå..

Sedan skulle jag ju rida både Sahara och Bojjen då Marre är i Sthlm men jag pallade inte rida båda så tiggde med mig Soffan som fick skritta på Bojjen medan jag då skritta Sahara ett varv runt rundbanan :)
Kort men trevlig tur, mycket prat med Soffan som man aldrig träffar nu för tiden.... ♥


Osminkad och charmig bild på oss i somras ;)bästa du!♥



Nu ska jag faktiskt kolla på JULKALENDERN!!! haha
Aldrig blir man för gamal för den inte!
Har ju inte sett nått avsnitt så måste ju ta igen de så jag kan se imorgon på TVn ;)


haha, ÄNNU charmigare, aaaiiiiiight? ;)

ÅÅHHH; BTW, Måste ju öppna ANDRA luckan på chokladkalendern också.. hihi :D

aja, Bloggar väl mer imorgon!

Hare gött alla läsare,

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0